vrijdag 16 januari 2015

2de kaartje + candy uitslag

Goedemorgen allemaal. 

Hier zijn we alweer met het 2de kaartje, januari vliegt ook alweer voorbij! 

We hebben natuurlijk nog wat inspiratie voor jullie.
Dat laat ik eerst zien, en dan hier onder de winnaar van de candy. 

Ida



Onze gast designer member Wilma
En dit is haar blog http://freubelmina.blogspot.nl/



Sietie



Lenie



Ditta


En dan nu onze winnaar van de candy, en eigenlijk zijn het er 2. 

1 krijgt ook het hobbydots pakketje maar wordt ook design member!
En de andere wordt ook design member. 

Ik wil Petra van harte feliciteren met het winnen van het hobbydots pakketje en het design schap, wil je mij even mailen? idaanna@gmail.com 

En dan willen we ook Giny nog van harte feliciteren met haar design schap! 
Wil je mij ook nog even mailen Giny? naar idaanna@gmail.com 

Groetjes het team. 

6 opmerkingen:

  1. Petra en giny van harte gefeliciteerd!
    Bedankt dat ik gast designer mocht zijn deze maand,ook de andere voorbeeldkaartjes zijn prachtig!!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeah.... wat leuk.
    Dank jullie wel!!!
    ik zal een mailtje sturen.

    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat super leuk! Bedankt voor de prijs en wat gaaf dat ik designmember mag worden, ik heb er zin in! ik stuur je een mail!, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe je kunt voorkomen dat je man gaat scheiden of scheiden en ervoor zorgt dat hij meer van je gaat houden dan ooit tevoren, ik en mijn man waren lange tijd gescheiden, hij verliet me voor een andere vrouw, maar ik hou van hem met heel mijn hart, ik had ongeveer Dr. Sacre hoe hij de relatie kan herstellen en geliefden bij elkaar kan brengen, ik neem contact met hem op en leg hem alles uit wat er gebeurt, hij vertelde me dat mijn man na zijn gebeden terug zal komen. Ik heb het materiaal dat nodig is voor de gebeden, binnen 24 uur mijn man was terug naar mij, we zijn gelukkig samen heeft één grote gelukkige familie mijn 2 kinderen zijn blij dat hun vader terug is, informatie over hoe je contact kunt opnemen met Dr Sacre staat hieronder
    Neem contact op met Dr Sacre
    WhatsApp-nummer: +2349076034359
    E-mailadres: Sacretempleofpower@gmail.com

    mevrouw Marian

    BeantwoordenVerwijderen